Irwan Shah's FotoPage

By: Irwan Shah Syafinaliza

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  >  >>]    [Archive]
Wednesday, 13-May-2009 05:10 Email | Share | | Bookmark
Famili Isyraf Di Kenduri Persandingan Firdaus & Arfahiza

Sampai je rumah pengantin Isyraf dah possing....
Ibu pun nak juga.....
Isyraf dengan Tok Seli (Pak Cik Rosli)....
View all 12 photos...
Mula-mula nak pergi kami bertiga je....(ibu, ayah dan isyraf)... lepas tu terfikir nak ajak pengasuh isyraf ikut sama .... so, pagi tu bertolak dari rumah jam 10.00 pagi dan sampai rumah pengasuh jam 10.30 pagi... kiranya bertolak ke rumah pengantin jam 11.00 pagi la... sampai je kat rumah pengantin dah jam 12.00 tengahari... kiranya kami antara yang terawal la sampai.... mana taknya... makanan pun tak standby lagi masa tu .... tuan rumah pun masih nak bersiap-siap.... so kami lepak-lepak la dulu.... possing-possing ambil gambar... isyraf dan ibu menyibuk kat bilik pengantin..... ayah lepak luar la dengan Pak Cik Seli .... Balik dari rumah pengantin terus hantar Pak Cik Seli dan Mak Cik ke rumah.... kami pulak bertolak ke rumah pengantin yang lain.... Rumah Abang Nan (jiran 2-3 biji rumah la kat Warisan Puteri tu...).... dah habis semua.... balik rumah kira-kira jam 5.30 petang juga la.... masa tu Isyraf dah tak tahan... mengantuk.... so tanggalkan baju... dia merayap bahwah meja... tak lama... dalam 15 minit lepas tu dia dah tidur..... kesian isyraf letih ikut ibu dan ayah pergi kenduri.... apahal pun hari tu Isyraf baik sangat...dia tak meragam dan baik la senang cerita... lepas ni boleh la ayah bawa Isyraf pergi meeting atau kursus mana-mana..... ni 2-3 Jun ni ayah ada Mesyuarat di Terengganu... boleh bawa isyraf dan ibu......


Tuesday, 31-Mar-2009 14:14 Email | Share | | Bookmark
SUKER BANGAT IBU PAGI NEI... WHY???

ibu sangat suker pagi tadi sebab :-

kakak jual nasi lemak (KJNL) : adik kejer katner?
ibu : kat senawang
KJNL : uii.. jauh gak tu... duduk kat mane?
ibu : kat warisan puteri...
KJNL : oooo..

belum sempat kakak tu tanya, ibu terlebih dulu ckp...

ibu : saya dtg hantar anak kat sini
KJNL : oooo da kawin....
ibu : syioknyer.... dah kawin da akak...
KJNL : da bape org anak? muda lg kan adik ni....
ibu : br sorang... saya dah 29 tahun dah...
KJNL : iyo ler tu 29? akak igt br 19 tahun...


Friday, 13-Feb-2009 09:47 Email | Share | | Bookmark

Ayah nak ambil gambar Isyraf ke???
00:00
Ni macam nak ambil gambar Isyraf je....
00:00
Betul la Ayah nak ambil gambar Isyraf.....
00:00
View all 4 photos...
ORANGE.....TAPI BUKAN PEMINAT PASUKAN BELANDA.....

Hari ni kami nak pergi balik kampung Nenek di Kampung Pantai.... Ibu pakai oren... Isyraf pakai oren... ayah pun pakai oren juga.... tapi gambar ayah tak ada sebab masa ni ayah yang jadi jurugambar..... Nampak tak kuar-kura Isyraf... pun oren juga.... Sebenarnya tahun 2008 memang tema sambutan hari raya kami warna oren... sebab tu bila beli barang Isyraf pun oren juga.....


Monday, 29-Dec-2008 07:42 Email | Share | | Bookmark
bye2 wan dali...

huhuhuhu... pg ni da nak balik seremban... sedis ler plak...


sblom balik... wan dali dokung isyraf sana sini...


muaaahhh.. sayang wan dali


wan dali dokung sampai masuk kereta la..


Sunday, 28-Dec-2008 18:08 Email | Share | | Bookmark
~MAKAN2 AT KOLA PERLIS~

nie la keluarga en ghazali yg tak cukup corum....

yang dok depan skali (tudung putih) tu la acu... adik ibu... dan yg penting yg akan belanja malam ni...


oleh sbb nyamuk bnyk.... masing2 dok atas meja...


ni muka budak merajuk sbb teka teki... kekekek











[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net